Cold

Nu ska jag stoppa lite mat i magen, pasta med någon sås. Sen berger jag mig till Etic med Mathilda för att träna lite gym. Skulle egentligen ha varit på spinning också men jag har ingen ork till det idag och Mathilda känner sig lite krasslig! Skönt att slippa träna själv för en gångs skull. Ska försöka få igång henne också så kan vi träna tillsammans precis som det var förut. Blir mycket träning när skolan drar igång igen.

Kvällen spenderas i Söråker, blir nog till att ta det lugnt. Är fruktansvärt trött idag, måste verkligen vända tillbaka dygnet snart. Inatt ska jag se klart Sex and the city 2, riktig tjejfilm och faktiskt helt okej!

Nej plikten kallar, ta hand om er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0