Be like that

Har blivit väldigt dålig uppdatering senaste veckan. Har haft fullt upp helt enkelt men jag skärper mig igen. Har hunnit varit till birsta och handlat en del kläder, lägger in bilder på dem snart. Annars har jag mest spendera min tid ute i söråker.

Men igår vad jag med brudarna på Norrporten Arena. Det var Ulf Lundell som spelade först och sedan Takida. Jag knappt lyssnat på Uffe i hela mitt liv så speciellt bra tyckte jag inte att det var men vi kom igång ialla fall. Men sen när Takida kom, herregud vad bra de är!
Vi stog längst fram nästan i mitten och skrek, sjung, hoppade, klappade händerna och bara rocka loss. Innan kvällen var slut var det inte mycket av min röst kvar men det är så det ska vara!


TAKIDA

knäppte inga egna bilder på Takida, de här bilderna
är från ST.


Älskar rösten




Annie och jag innan


Jag, Mathilda och Annie medan vi peppar!


Glada tjejer




En bild från uffe, inte jätte bra kvalite.


En till bild på Ulf Lundell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0