Evil Eye

Jag har hittat en parfym som luktar så otroligt gott. Fast problemet är att jag inte vet var jag kan få tag i den. Mamma köpte två hudkrämer till mig när hon var utomlands på flygplanet och nu vill jag ha parfymen men den verkar inte finnas någon stanns. Victorias Secret Charm heter den. Jag har redan tre andra parfymer men två av dem är jag otroligt trött på och den tredje älskar jag men vill ha Secret Charm också så man kan variera lite.


Britney Spears Fantasy Midnight, min älsklings parfym


Britney Spears Curious, den luktar otroligt starkt och jag får ont i huvudet av den. Den är uttjatad för mig.

Donna Karan New York, Be delicious. Visst den luktar jätte gott, jag älskade den förut men nu är jag så trött på den. Vill inte alls använda den även fast jag har två stycken.



Victorias Secret Charm, den luktar inte så starkt men fräscht och jag älskar den!
Vill lägga den till min samling men det ser mörkt ut. Är det någon som vet var man kan få tag i den? I så fall får ni gärna säga till. Mathilda ska åka utomlands om två veckor och även min kusin så jag ska säga åt dem att leta efter den åt mig och köpa den ifall den finns, får hoppas på det bästa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla Tradera! det finns företag som säljer Victorias secret till högstapris. Nya och oanvända

2010-08-09 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0