The Feel Good Drag

Det är roligt att se att fler och fler kikar in på min blogg. Igår var det mer läsare än någonsin och det gillar vi! Försöker uppdatera så mycket jag hinner och så mycket jag kan och när jag har något vettigt att skriva men just nu har jag inte direkt skrivtorka. Det är bra i alla fall.

Har ju inte skrivit på ett tag så nu finns det hur mycket som helst att skriva om. Jag vet inte riktigt var jag får insperation från. Det är roligare för läsaren ifall det är bilder. Därför försöker jag ha en bild i varje inlägg, så gott det går i alla fall.

Jag ska snart locka håret och fixa det lite sen ska jag dra iväg på gymmet. Får se vad jag kör, mage och rygg är garanterat med i alla fall. Ska försöka köra en hel del armar också men är inte lika stark i dem så det är inte lika roligt, haha.

Efter det ska jag nog duscha och ta bussen till Söråker. Synd att det regnar, det verkar aldrig ta slut. Man blir  dyngsur såfort man får utanför dörren. Får ta med mig ett paraply och se till att ta ett par skor som det inte är hål i. Men ska hitta ett snyggare paraply än förra gången så att NÅGON slipper skämmas.

Snart måste jag försöka vända tillbaka dygnet lite också, skolan närmar sig med stormsteg och jag tycker att det ska bli riktigt roligt. Alla ämnen kommer vara rolig förutom MATTEN, alltså den lärare som vi har är verkligen inte bra. Men det är bara att kämpa vidare, tillslut ger det resultat.  



Matteboken


Peppad tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0