Get Me Started

Jocke har nyss åkt hem för att äta, han ska till gymmet senare. Jag var ju och klippte mig förut och eftersom jag ska spara ut mitt hår så att det blir hel långt hela håret så blev det inte speciellt stor skillnad. Tog bort det slitna överallt så det är lite kortare bara.

Känns tråkigt att bara klippa sig lika hela tiden men jag har ingen annan idé. Jag är nöjd i alla fall och det är huvudsaken. Nu är man fräsch i håret tills skolan drar igång.

Fast jag funderar på att färga det brunt igen, det är ju halvblont nu. Fast skulle vara snyggt att göra slingor så man blir blondin igen eller ska jag låta det vara som det är...? HJÄLP!



Såhär ser mitt hår ut nu fast kortare. Ska jag ha kvar det så?


Ska jag ha kvar det såhär?


Brunett, älskar håret! Ska jag färga det liknande det här?


Färga brunt?


Blondie, ska jag göra slingor så det blir blondare?



Ignorera bilden, se bara håret. Blondie or not?

Fast det är ganska skönt och fint med brunt på hösten/vintern fast sen ifall jag vill bli blond igen slits det så mycket på håret och det är tråkigt att ha kvar det som det är, vad tycker ni?♥

Kommentarer
Postat av: elina

jag tycker brunt! :) <3

2010-08-13 @ 13:34:28
URL: http://elinasofias.blogg.se/
Postat av: lisa

det är fint som du har :)

2010-08-13 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0