Trigger

Jag är sjukt peppad idag, jag vet inte varför men. Vaknade för två timmar sen kanske. Har ätit frukost och fixat en klipptid. Min riktiga frisör hade tydligen stängt den här veckan och jobbar inte så mycket nästa vecka så det kändes lite kört för mitt hår är grymt slitet och behöver verkligen klippa mig NUNUNU! Men jag fixade tid imorgon klockan 12 på ett annat ställe så nu är jag lugn.

Igår på gymmet blev det ingen cykling för jag hann inte så jag tränade enbart mage och lite rygg i 50 minuter, kändes bra och idag har jag träningsvärk. Det är så det ska vara! Jag ska till gymmet idag också, blir dock ingen cykling men ska väl försöka köra lite armar och mage.

Just nu sitter jag och lyssnar på Takida och kollar på lite texter, de är grymma! Efter i fredags vill jag se dem många gånger till!

Jag känner att jag borde åka till birsta och shoppa lite men min plånbok är tom för tillfället. Får jobba på det i alla fall.

Undra vad man ska göra ikväll, har fyra biljetter till Giffarnas match ikväll men känner mig inte speciellt sugen på att gå. Tror jag ska träna nån timme sedan åka till Söråker!




Bild sen i lördags när jag kom hem.

Nej nu tror jag att jag ska sätta upp spegel, byta sängkläder och fixa det sista på mitt rum så att det blir helt klart någon gång. Jag ska lägga in bilder på resultatet senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0