Det som är skrivet är skrivet

Jag fattar egentligen inte varför man bryr sig om något som inte får en att må bra.
Jag kan inte släppa det ur mina tankar. Jag vet att jag har släppt det, hela grejen men eftersom det finns i mina tankar ständigt så vet jag inte.

Det är ganska skrämmande egentligen. Hur man kan få sig själv att tänka på något som inte alls gör en glad utan bara får en på dåligt humör hela tiden. De börjar undra vad det är för fel. Irriterad och förbannad hela tiden, det här får mig ur balans.

Men jag mår bra, jag är lycklig och jag vill ha det såhär men än allt annat i hela världen. Livet leker! 

Man måste lära sig att titta framåt, det som varit har varit och framtiden är framtiden. Det som är skrivet är skrivet och livet är livet.

Bättre att glömma problemen och minnas det fina.

Man gör sina val, man lär av sina misstag och det blir bättre och bättre för varje gång man blir tvungen att välja väg men ibland kommer man till en korsning som man aldrig varit vid förut, det är då det gäller att tänka efter och ta rätt beslut. Man får tänka framåt och fundera på ifall det är värt mödan. Vissa saker tar så lång tid att bygga upp men kan vara värt besväret eftersom det blir så bra tillslut.

Nej nu ska jag sluta virra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0