Erikas Favoriter

Just nu sitter jag och kollar på lite kläder. Skulle behöva fylla på garderoben inför hösten. Kikade in på H&M och Gina Tricots hemsida. Hittade lite smått och gott. Får åka till Birsta någon dag och prova det jag hittat, inte säkert att det är lika fint på. Fastnade för halsdukarna och armbanden mest. Fast jeansen och den vita och svarta shortan har varit min ögonsten länge.

Nu ska jag städa/rensa garderoben!




                                                                                                  TAKE CARE! ♥                    
                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0