20 04 11

Helluu! ;)

Idag har det varit en slapp dag på skolan. 1h engelska och en föreläsning som var jätte bra med en tjej från västermalm som berättade om bl.a studieteknik osv. hon var jätte duktig och rolig att lyssna på. Efter det bar det av till Söråkers folkets hus där vi åt god mat och lyssnade på redovisningar av projektarbeten som treorna har gjort.

Sen gick jag till en av mina bästa kompisar i Söråker och umgicks.

Kvällen har spenderats på Birsta City, efter en stund kom mamma och höll mig sällskap. Det var trevligt. Jag fick med mig en svart bandeau bh och två par trosor hem.
Jag var väldigt snäll och hämtade Elias och hans kompisar på scouterna min tripp till Birsta.

Nu funderar jag på att duscha, stoppa något i magen och slå på en film.
Imorgon är det sista dagen innan påsklovet, hur underbart är inte det? :)

Take Care!
Erika ♥


Har ny hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0