22 04 11

Helluuu! :D

kvällen igår blev faktiskt lyckad. Vi åt, pratade och umgicks. Jag och Jocke åkte iväg o hämtade lite folk o så. Jag kom hem vid 2 inatt.

Idag vaknade jag vid halv ett. Åt lite frukost, duschade och fixade mig. När jag var klar åkte jag med pappa till Birsta. Köpte en present till mamma, ett linne och tre par trosor. Har varit på Ica och handlat också.

Nu står snart maten på bordet. Kyckling och ris med en supergod sås.

Får se vart kvällen tar mig. Har inte bestämt något än men lutar mot en lugn hemma kväll och så ska jag åka bort till mormor och morfar en stund. Har även en massa plugg jag behöver få undanstökat, kan va skönt att göra det idag så jag är fri nu när det ÄNTLIGEN är lov! Synd är att vi har så OTROLIGT mycket i skolan så det känns som man skulle behöva plugga hela lovet..
Äh vafan, plugga är så tråkigt, man måste ju leva också! 

Har planerat morgondagen också, är grymt peppad! Kul ska det bli!

Slänger in några bilder också. Dagens outfit och de jag har shoppat.


Dagens:

Jeans: rut mfl.
Linne: HM
T-shirt: HM
Klocka: Ur&penn
Armband: fått av jocke
Halsband: Ur&penn
   

De med hjärtan va så söta och linnet va också sött.


Take Care
Erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0