tomt

Vi kan le, men bara i sekunder
det är ett uttryck för känslor
och det är förbjudet



Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort



För du är det finaste jag vet
när allt annat är falskt och fel
och jag bara går ner mig
för det är så jag säger det
till dig
- du är det finaste jag vet


Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så..

Du behöver inte säga
Att du hittat nån annan
För jag kan känna det
Varje gång vi är tillsammans
Hur kan du Be mig att förstå?
Sätt dig själv i min sits så kan du leva så

Pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig
Och akta dig för människor
För människor gör en illa dom kan
Och var försiktig du har mitt liv i din hand

Jag står utanför din dörr bara för att säga att jag aldrig,
aldrig känt mig så ensam


Åh, jag älskar dig! Ta min hand...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0