23 04 11

Helluuuuu! :D

Vaknade för en timme sen. Har hjälpt pappa att städa lite. Nu återstår det bara mitt eget rum. -.- Ganska stökigt. Måste hitta kläder till ikväll också fast finns ju mycket nytt i garderoben så det är nog inga problem.

Om en stund ska jag duscha, sminka mig, fixa håret och måla naglarna. Sedan ska jag ta en promenad bort till mormor och morfar där jag ska äta lite påskmiddag och umgås. Vid 5 tar jag bussen in till staden med Amanda, Emilia och Therese för att sedan ta bussen vidare. Får se vart kvällen leder oss. Det blir nog en grym kväll i alla fall. PEPPPPAAAAAAAA!

Nä nu har jag inte tid med det här nå mer!


En liten bild från min o Mathildas sväng med bilen igår.

23 ♥ 9 idag

Take Care
Erika ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu peppar vi erika :D

kvällen kommer bli bäst!

2011-04-23 @ 12:29:40
URL: http://www.amandeija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0