Börjar ju undra

Hej!

Har inte haft tid att skriva sen i fredags. Helgen blev riktigt bra. Va ut med Amanda och Carro i Sörberge i fredags sedan drog vi till Max och senare vidare till Söråker för att sova. I söndags tog jag det bara lugnt. Blev ingen träning heller.. I måndags vare skola som vanligt sen åkte jag hem och kollade på The Vampire Diaries. Man vill bara kolla mer och mer, det är så himla bra!

Igår var det projektarbetsdag. Jag, Julia och Mathilda kom ganska långt framåt. Det känns väldigt skönt! Sen på kvällen var jag med Amanda på hockeyn. Tur att man har en sån underbar och fin vän som alltid finns och som alltid går att lita på. Hon betyder väldigt mycket! Men väldigt synd att Timrå förlora. De spelade totalt värdelöst så vi orkade inte se klart hela tredje.

Idag har jag varit på skolan, idrott (badminton), kemi och svenska. Efter skolan stannade jag kvar för att äta och spela lite kort med mina klasskompisar. Sen tog jag och Mathilda en promenad till tennishallen för att kolla om det kom några sjuor eller nior men icke så då började vi gå mot Ica. Sen kom pappa och hämtade upp mig och vi åkte till Ica för att handla medans Mathilda gick hem och hämtade bilen och åkte och hämtade sitt bankomatkort. Men eftersom nyckeln hennes är borta så fick hon åka tillbaka och hämta mig sen hämtade vi hennes bror som låste upp dörren.

När vi äntligen va klar med det skulle vi tvätta bilen men insåg att det var lång kö så vi fortsatte till Birsta istället. Gick och kollade lite och hittade ett par pyjamasbyxor som jag blev kär i. MÅSTE HA! Träffade även Amanda en stund innan hon skulle åka hem. Åt cheese på Donken och fick med mig en foundation hem.

Är väldigt nöjd idag. Har kommit på vad jag ska köpa till alla i julklapp och kommit på allt jag själv önskar mig. Kan lägga upp ett collage på det närmaste dagarna.

Påvägen hem hoppade jag av vid Etic. Hade ju skrivit upp mig på två timmars lucia cykling. Det var helt okej även fast jag blev sjukt irriterad innan. Va där 35 min innan för att boka cyklar åt mig och mammi och ställde mina skor på de cyklarna men ändå när vi kom in sen strax innan de skulle börja så va de några som hade tagit min cykel och påstod massa skit som inte va sant. Hon som hade tagit cykeln bredvids vattenflaska var också borta. Moget värre. Så mamma kunde inte gå på cyklingen. Förstår mig inte på folk! Aja gick bra när det väl började så är väldigt nöjd nu och det var riktigt roligt.

Nu har jag nyss fikat med familjen och tänkte slå på The Vampire Diaries. Är på andra säsongen nu så får ta det lite lugnt eftersom tredje inte har kommit ut än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0