Grattis Lillebror!

Helluu!

Hade inte tid att skriva nå mer igår.

Idag är det ingen vanlig dag för Elias fyller 14 år idag. Klev upp extra tidigt för att sjunga och gratta honom. Han fick ps3 och en tröja. Får väl se vad han får senare också, spännande! Hade idrott i morse så körde i gymmet med Mathilda, Jens och Magnus. Fick sluta 40 min tidigare vilket var skönt för då kunde vi ta det lugnt att duscha och fixa oss. Sen gick vi till skolan och spelade kort tills de va dax för mat, "julbord" eller vad man ska kalla det. Hatar julmat. Äter bara lax, prinskorv och köttbullar ändå.

Hade kemiprov sen vilket inte var så enkelt direkt. Hade inte plugga nått. Äh det får väl gå som det gå tänkte jag. Har ingen aning om hur det gick.

Nu sitter jag på svenskan och slutar snart. Ganska skönt.

Ska hem och städa lite på rummet eftersom det kommer lite folk sen. Blir en riktigt mysig kväll med de närmaste, god mat och tårta.

Nu måste jag kila. Puss

Kommentarer
Postat av: anonym

Du gjorde dig bättre tillsammans med viktor, och det är jag inte ensam att tycka

2011-12-15 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0