I will smash your face in!

Tjena!

Behöver inte säga så mycket om gårdagen förutom att den var toppen.

Vaknade med my baby imorse och va väldigt trött men kämpade mig upp, fikade och åkte till skolan. Kom dit i tid och spelade volleyboll. Det gick så dåligt för mig! Efter det skyndade vi oss att duscha för att sedan komma försent till kemin som vanligt. Jobbade på lite inför provet imorgon och sedan var det dax för svenska. Är nästan klar med planschen och den blir snygg!! Var något äckel till lunch så fick bli flingor för min del. Sen stannade jag på skolan och spelade lite kort för jag inte hade någon lust att gå hem men nu är jag i alla fall hemma och ligger i sängen och kollar på The vampire diaries, bara tre avsnitt kvar av säsong två. Förstår inte hur jag ska klara mig. Laddar inför kemi plugg och ikväll ska jag dra till stan med Elina, blir roligt!

Hade tänkt lägga ut lite nya bilder men eftersom jag är världens snällaste storasyster så lånade jag ut min dator till Elias i helgen och nu när jag har kopplat in den så fungerar inte internet så har bara vår nya dator att blogga ifrån och på den existerar inga bilder. Kommer bilder såfort jag har internet igen.

Hade även lust att dela med mig av att jag är så otroligt peppad inför helgen. Det kommer bli sjukt roligt, super helg igen eller?

Nu har jag inte tid med det här nåmer. Måste plugga till provet. Kanske slänger iväg ett inlägg senare.

Puss


En bild på mig och Elina för några månader sedan. Peppade tjejer?
Ska ha lika skoj i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0