Längesen...

Tjena!

Har precis kommit hem från skolan. Haft två timmars idrott (badmintonturnering), kemi och svenska. Helt okej faktiskt. Alltis skönt att sluta tidigt.

Nu sitter jag här och äter gurka, laddar inför träning ikväll. Idag blir det spinning, gång på bandet och gym skulle jag tro. Får väl se om jag ändrar mig. Har väldigt ont i magen... Förövrigt känner jag mig helt tom inombords. Längesen jag kände såhär. Menmen sånt är livet.

Är väldigt glad för i natt fick jag sova hela natten utan att vakna, skönt! Fast är helt slut ändå. Har tränat minst 2,5h varje dag den här veckan så det börjar kännas lite i kroppen. Ska bli skönt med vila imorgon! Eller vila, har två timmars idrott ändå.

Kvällen igår blev inte som jag hade tänkt mig.. Hade glömt nyckeln hemma och ingen var hemma så jag hamnade ju där jag hamnade. Tänker inte säga så mycket om det. Jobbigt men underbart! Fick mig att tänka tillbaka lite. Kvällen blev väl helt okej ändå..

Tänkte lägga in en bild men orkar inte leta efter kameran eller sladden till mobilen. Det får komma bilder senare istället.

Just nu känner jag för att lägga mig i sängen och börja se lite på The Vampire Diaries.



There's a life inside of me
That i can feel again
It's the only thing that takes me
Where i've never been
I don't care if i lost everything that i have known
It doesn't matter where i lay my head tonight
Your arms feel like home




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0