Torsdag

Helluuuu!

Var bra jobbigt att kliva upp imorse. Klev upp 10 min innan vi skulle åka så fick slänga i sakerna i väskan och äta en macka sen var det bara att åka. Tur att jag har idrott två timmar på morgonen. Elias missade bussen också. Spelade volleboll på idrotten. Var väl helt okej. Efter idrotten gick jag och Mathilda till skolan och åt. Sen kom Julia också. En och en halv timmes kemi efter lunch, ganska tungt. Vi satt med samma uppgift nästan hela lektionen. Ganska förvirrande var det. Sen när den lektionen var slut så hade vi bara svenska. Jag, Elina och Jossan satt på bilden och målade lite på planschen. Den blir niiiice! När jag hade slutat hämtade pappa mig för jag hade så sjukt ont i magen. Gulligt av honom!

Såfort jag kom hem åt jag en macka och la mig i sängen. Tittade på The Vampire Diaries tills jag somnade i kanske en och en halv timme. Blev väckt av pappa och åt lite ris och chicken nuggets. Nu sitter jag här, har precis plockat undan från bordet och funderar på vad jag ska hitta på. Fick höra nyss att det är hockey på TVn också. Skellefteå - Timrå tror jag. Får väl se om jag åker iväg och kollar på den. Just nu tänkte jag i alla fall slå på The Vampire Diaries och kolla på allt jag missade när jag sov.


Brukar inte gilla sån här musik. Brukar vilja ha nått med lite mer fart men den här är verkligen bra!
(länken syns inte om du inte drar musen över den)
http://youtu.be/sgRb_lfIZ6A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0