What are words?

Helluuu!

Har inte speciellt mycket tid till att blogga på helgerna, har fullt upp hela tiden. 
I fredags var jag först på skolan sedan åkte jag hem och duschade och fixade mig. Åkte till Mathilda sen och fixade håret sen fick vi skjuts av pappa till Timrå. Han är jämt så gullig och skjutsar överallt. När vi väl kom dit var vi social och drack lite innan Elina kom och höll oss sällskap. Vid elva drog vi in till stan med bussen. Haha Mathilda drog fetvurpan vid navet. Jag orkade inte gå in på krogen för alla försvann så pappi fick komma och hämta mig. Var rätt trött. Väl hemma hjälpte pappa mig att koppla in nydatorn till tvn. Slog på The vampire diaries och pratade i telefon och tvär slockna.

Lördagen var ganska slapp. Klev upp vid ett, satt vid datorn och funderade lite sen plockade jag ihop lite saker och åkte till mormor och morfar. Bakade lite pepparkakor med släkten vilket gick rätt bra. Sen åt vi middag och myste på lite. Slutade med att jag åkte till Mathilda precis som dagen innan sen drog vi vidare till Örnen på förfest dock var jag nykter och körde. Var där ett bra tag och alla tyckte jag skulle med på krogen men hade ingen lust så sket i det.

Sen drog jag vidare till Sörberge när alla drog till krogen. Träffade Amanda, Carro och Lundgren mfl. Men jag och Amanda och Lundgren drog till Max nästan på en gång. Satt där en stund sen kom Anton. Var lite kaos men de ska vi inte gå in på. De som vet dem vet. Påvägen hem ringde Ella och frågade om jag kunde hämta henne och Mathilda så då var det bara att vända och då passade vi på att dra till Donken på drive-in. Äntligen påväg hem igen så lämnade jag av alla tills det bara var jag och Amanda kvar. Vi drog till Söråker och sov. 

Blev glatt överraskad i lördags och söndags. När jag vaknade på söndagen låg vi kvar i sängen ett bra tag sen åkte jag hem och duschade och fixade mig. Drog till Birsta och kollade på lite killkläder och åt på Donken. Sen följde jag med till Söråker igen där jag kollade på alla kläder min vän hade köpt sen blev det bubbelbad och mys innan det var dax för att åka till hockeyn. Timrå förlorade, helt värdelöst. Efter matchen vare sovdax.

Idag har jag bara varit på skolan som vanligt förutom att det var lucia o "födelsedags" firande för skolan och fika efter det.

Hade tänkt plugga efter skolan men däckade direkt efter maten och vaknade efter flera timmar. Nu jobbar jag på att piggna till. Tänkte ta en dusch och hoppas på att piggna till lite. Känner att jag håller på att bli sjuk också. Om jag är för trött för att plugga slår jag på The Vampire Diaries och hoppas på att vara pigg och frisk imorgon.


Flera år gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0