Without you

Tjaaaaa!

Kom hem från skolan för typ en halvtimme sedan. Tog en promenad hem med Mathilda.

Dagen började med att jag snoozade i säkert en timme. Var så grymt trött. Passade på att ringa till morfar och be om skjuts också. Hade varken ork eller lust att gå till skolan. Första lektionen åkte jag skridskor. Helt okej, fick dock väldigt ont i fötterna. När jag hade duschat och fixat mig begav jag mig till skolan där jag åt lite flingor och pratade med lite folk. Sen var det dax för dagens höjdpunkt... KEMI... fy. Den lektionen gick väl snabbt. Sen var det dax för idrott igen. Blev kort timme. Bara 50 min istället för två timmar, sjukt skönt!

Nu sitter jag här med Mathilda och vi väntar på att någon i den här familjen ska komma hem med en bil så vi kan åka och hämta lite saker och köpa strumpbyxor. Tänkte vara klar i tid för en gångs skull för idag blir det först förfest i Timrå och sedan drar vi in till krogen med trevligt folk! Ser verkligen fram emot det.

Kommer bli sjukt roligt men ganska galet. Det kommer säkert sluta med slagsmål innan kvällen och natten är slut. Men det är sånt man får ta! :) Är ju ingen vekling eller. Jag viker inte ner mig!


Bild på mig och Mathilda från Gatufesten i somras. Ingen av oss ser ju särskilt pigg ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0