Hälsa till satan vi hörs!

Ett problem jag brukar ha när jag ska ut eller på fest och som jag tror att de flesta tjejerna också brukar ha är vad man ska ha på sig. Det är så himla jobbigt och svårt. Man är aldrig nöjd.

Första fråga är om man ska ha klänning, byxor eller kjol på sig. Sen när man har bestämt sig så ska man hitta en tröja att ha till. Det brukar inte vara det lättaste och ifall man vet vad man ska ha för tröja på sig så finns det inga byxor eller kjol att ha till. Man vill ju trots allt känna sig snygg om man ska ut. När du äntligen bestämt dig så inser du att du måste ha en kofta utan på och då kom man till ännu ett problem. Så då var kläderna klar. Men vilka smycken ska man ha då? Hur ska man fixa håret och hur ska man sminka sig? När man listat ut det inser man att det är 30 min tills man ska vara borta så då får man stressa som bara den, nästan så att man blir helt slut.

Antingen har man inget att ha på sig eller så har man 10000 olika förslag. Aldrig är det bra. Väldigt, väldigt sällan man vet exakt vad man ska ha på sig.

Men efter att man skyndat sig och trots allt är klar i tid så har du inga skor heller. Vilken jacka ska du ha? Halsduk eller inte?

Vilka allvarliga problem man har alltså. Kan ju inte säga att man har det dåligt ställt. Snarare för bra!

Men känner att idag är det en väldigt bra dag. Är på toppen humör och allt känns bara bra! Nästan som på rosa moln kanske?! Jag vet till och med exakt vad jag ska ha på mig, kläder, smycken, skor, jacka, allt! Jag vet vad jag ska göra med håret och hur jag ska sminka mig. Det gör inte direkt dagen/kvällen/natten sämre :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0