Baby It Is Over

Tjenare!

Har varit dåligt med skrivande nu, har haft fullt upp men nu är jag TILLBAKA igen, igen och igen.

Igår hade vi engelska nationella, gick väl sådär sen åkte jag till Birsta med Elina. Fick med en tröja och ett linne hem. (Lägger ut bilder senare) Trog på gymmet efter det och körde biceps men har så ont i vänster underarm så det gick inge vidare. När jag kom hem kom Carro och Amanda till mig och vi drog vidare, lite dött var det menmen. Senare drog vi vidare igen och det blev väl kaos till slut men vi överlevde iaf. ;)
Drog vidare vid tolv en gång till och pappa hämtade mig halv fyra. Var så pigg när jag kom hem så slog på några avsnitt av house.

Vaknade för en timme sen, nu ska jag käka lite och sedan dra på gymmet. Har inget planerat ikväll men nått skoj blir det nog precis som alla andra kvällar. Hoppas pappa kommer hem och håller mig sällskap under middagen i alla fall.

Nej nu måste jag kila.

Take Care
Erika ♥



Peppad tjej förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0