Galen




Trött tjej, men dom bjuder jag på!

Tja!
Har knappt tid att skriva nu för tiden, men ska försöka skärpa mig. I helgen var jag på bio sen på lördagen blev det fest. Har grymt mycket i skolan och jätte mycket annat att göra. Hinner nästan bara sova, äta, plugga, träna.
Just nu sitter jag och kollar runt lite på Facebook och ska klicka ner två bikinisar och ett linne.

Inte är det långt kvar av skolan heller, vädret är underbart och värmen har kommit. Det kan nästan inte bli bättre va?

Nu borde jag forsätta plugga lite fysik och engelska om jag hinner det. Jag gör ett inlägg imorgon, promise! ♥
Men nu vet ni att jag lever iaf.

Take Care
Erika ♥

Kommentarer
Postat av: --

skippa magen du

2011-05-26 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0