Upside Down

Hellu!

Hann inte skriva igår och inte i förrgår heller. Var i alla fall hemma från skolan igen i förrgår, låg inne och sov till halv ett. Då gick jag ut o solade en timme innan det blev för jobbigt, då gick jag in och sov igen. Efter middagen tog jag bussen till min kära vän i Söråker. Vid halv 10 kom jag hem och då var det dax att duscha, fika och sova.

Vaknade fyra i går natt precis som vanligt, hade så himla ont i halsen. Men pallrade mig upp vid sju och for till skolan fast än jag borde vila. Missar ju grymt mycket ifall jag är borta flera dagar i rad och det drar ihop sig till sommarlov snart! Var jobbigt idag på skolan, orkade inte göra någonting och hörde inte ett skit men jag gick dit iaf.

Efter skolan drog jag och Mathilda till Ica och nu sitter vid hos mig och pratar och kollar på tatueringar. Tror jag äntligen hittat en jag verkligen vill ha. Vi åt i alla fall middag och pratade sen blev vi dö sugen på mjukglass så vi hämtade upp Adam och åt mjukglass och pratade och skrattade. När vi lämnat av Adam hade vi lite serious talk innan Mathilda åkte hem vid elva. Då hade min förklyldning och allt blivit mycket värre så jag kröp ner i sängen och sov.

Blev ingen skola idag, åkte på vårdcentralen och kollade vad det är för fel men det visste dom inte, ingen halsfluss iaf. Har blivit ännu värre nu och mina ögon är knallröda och blodsprängda. Blir ingen skola imorgon heller. Hoppas verkligen det blir bättre tills på lördag då vi ska fira en nära vän.

Har knappt klivit ur sängen idag, bara legat och sett House. Är på tredje säsongen nu.
Just nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem med lite glass åt mig. Glass och mint te är typ det enda jag får i mig.



  1.  


























Verkligen pigg, frisk o fin tjej!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, lär tillbringa resten av kvällen där och hela dagen och kvällen imorgon också. Därför får ni gärna slänga iväg ett sms till mig.

Take Care
Erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0