What Are Words?

Grymt roligt att se att allt fler o fler hittar hit! Har städat hela dagen, blev inget gym heller... Har grymt ont i halsen. Orkar inte bli sjuk nu, menmen vad ska man göra då!?

Jag är grymt sugen på att åka till Grekland på tisdag, hittade en sista minuten som skulle gå på 2225kr, det var med tåg till och från Arlanda, flyg till Grekland, buss till och från hotellet till flyget, mat på flyget och frukost på hotellet. Hotellet ligger 0m från centrum och 30m från stranden. Låter det nå nice eller? :) Haha det är synd att ingen kan följa med bara och måste ju trots allt sköta skolan även fast det är tråkigt som f**.

Bara några få veckor kvar sen är det sommarlov, som jag har längtat! Börjar bli varmare o finare väder ute också, det gillar vi ju skarpt!


Hur underbart ser det inte ut att vara då?!


Hotellet man skulle bo på isf, kanske inte världens finaste men det duger ju. Man sover ju ändå bara på hotellet liksom!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen plocka undan lite innan jag slår på House som vanligt, börjar åtta imorgon.

Take Care
Erika ♥
a ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0