What's This Life For?

Helluuu! ;)

Ifall kvällen i fredags blev kaos är det ingenting jämfört med gårdagen. Herregud, vad ska man säga? De som var med vet vad jag menar och ingen annan behöver veta. Jag kom hem rätt tidigt ändå, slog på House och däckade ganska snabbt.

Väckarn stod på 10.00 i morse eftersom jag skulle hämta bror min. Kom hem för kanske en kvart sen. Är helt slut idag. Snart ska jag ta mig en powernap innan jag ska städa, vika och plocka undan tvätt och plugga. Jag har ju det jag gör idag. Vid fyra ska jag till mormor och morfar för att äta söndagsmiddag, mysigt! Efter det måste jag självklart dra till gymmet. Tror jag ska köra lite gång på bandet och sedan Muscle Power och en riktigt stretch efter det, kan ju behövas med tanke på hur stel jag är!!

Just nu sitter jag och kollar på tatueringar, har några snygga som jag vill göra men kan inte bestämma mig. Kanske lägger upp en bild senare.

Nej nu måste jag dra!

Take Care
Erika ♥


Imorgon kommer mamma hem från Italien också, det gillar vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0