Saturday

Helluuuuuuu!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sov till typ halv två sedan fikade jag lite. Resten av dagen har jag spenderat här framför datorn, lyssnat på musik o kollat runt lite. Jag har nyss duschat och fixat mig. Ikväll ska jag iväg på roligheter och sedan träffa jocke. Tänkte försöka ta tag i det här med bloggandet igen iaf. Får väl se hur det går.

Igår blev det hockey med tjejerna och efter det drog vi till Mange och förade och sedan vidare till krogen. Var skit lång kö till Memento och jag va så trött så jag åkte hem och sov istället, väldigt skönt!

Ne nu tänkte jag hämta kameran och ta lite bilder, va länge sedan sist! Jag hoppas på middag snart också, blir jultallrik som mamma har köpt. GOTT, är jätte hungrig!


Kommentarer
Postat av: matildan

Ja, tycker verkligen du ska börja blogga igen!! :)

2011-11-26 @ 21:52:21
URL: http://evamatildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0