Don't want an ending

Hejsan!

Hade en väldigt mysig kväll, natt och morgon. Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Mest kollat på tv sen åkte jag med mamma, pappa, mormor och morfar till stan och åt på Kina. Väldigt mysigt och gott!

Måste påpeka att det är väldigt mysigt med snö! Inte lika mysigt att sopa av bilen men det står man väl ut med.

Imorgon är det skola igen. Får ångest varje söndag för jag vet att en hel skolvecka väntar mig. Inte långt kvar till studenten nu. Känns som tiden bara rinner iväg. Snart står vi där på trappen.

Nu funderar jag på att samla mig och lägga mig i sängen. Tänkte se en film sedan sova. Ganska skönt att börja 9.20 imorgon i alla fall.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0