Kom och håll om mig

Helluuuuuu!

Hann inte blogga igår. Dagen började med att jag fixade mig, fikade och sedan kom Mathilda. En stund senare hämtade Julia upp oss och vi åkte vidare för att hämta upp Mange och Matte. Sedan fortsatte vi mot stan och Mitt Universitetet. Vi lyssnade på två föreläsningar som vi fick välja själv. Vi valde en om att jobba med människor. Jag tyckte det var allmänt ointressant och tråkigt. Sen var det en om krimonologi, biomedicinsk analitiker (CSI). Den var däremot väldigt intressant och rolig.

Funderar starkt på att gå någon av de utbildningarna nästa år. Frågan är ju bara vilken av dem. Båda verkar jätte roliga. Skillnaden verkar vara att det krävs fysik, kemi, biologi o nått mer som jag inte kommer ihåg för att komma in på biomedicinsk analytiker och det verkar mer praktiskt och det behövs många biomedicinska analytiker närmaste 10 åren så att nästan alla som gått utbilningen får jobb efter. För att komma in på krimonolog är det bara grundläggande behörighet och det verkar vara mer teori. Får väl fundera lite på det.

När föreläsningarna va slut tog jag bussen in till stan igen där jag fick och kikade lite. Fick med mig sju par as snygga trosor hem och kollade efter lite julklappar. Gick även med mamma och vi var och fikade på City Café, mysigt!

När jag kom hem åt jag mat sedan begav jag mig till gymmet. Körde biceps och triceps. Det gick ovanligt bra. Hann gå lite på bandet också.

Efter träningen var jag ganska trött så fikade och kollade lite på house innan jag somnade och som vanligt så vaknade jag vid tre och låg vaken några timmar... Sjukt irriterande!!

  
new!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0