Snart tystnar musiken

Va väldigt trött när jag skulle upp imorse men kämpade mig upp ändå. Idrott första lektionen, volleyboll blev det. Alla kändes väldigt trött. Blev inte nå vidare spel direkt. När vi hade duscha o fixa oss gick vi mot skolan för att jobba lite med labbrapporten. Sista lektionen blev svenska. Började ett grupparbete med Jossan om Petter. Åt mat på skolan, typ makaroner och köttfärssås ihop blandat. Efter lunchen blev det kortspel innan jag begav mig mot tennishallen. Kom hem för kanske en timme sen. Har suttit här och kollat lite.

Väntar på att pappa ska komma hem och laga mat åt mig. Spinning 30 min kl 17.00 och sedan blir det gym och lite gång på bandet. Längtar!

Ikväll lär jag se House eller kanske ska börja med The vampire diaries som Amanda tyckte jag skulle börja se.

Mina nya skor. Eller började använda dem idag. De har legat hemma kanske två månader i väntan på att användas. Älskar dem! Så otroligt sköna och snygga!



Funderar på att köpa ett par bruna också. Love it!



Mina andra älsklingsskor som jag haft kanske två månader. Inte så varma men väldigt snygga och sköna också! Dock börjar det bli lite halt att ha dem nu när det kommit snö/is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0