We Found Love

Tjenananana!

Helt okej dag. Idrott = innebandy, kemi och svenska. Åt med Julia och några ur klassen sedan blev det kortspel. Gick väl sådär. När alla andra gick på fysik så tog jag cykeln till tennishallen för att träna högstadiet. Gick bra. Tog cykeln hem och hamnade framför datorn. Tog ett brejk och fikade lite sen blev det middag.

Ska nog åka till London på sportlovet, rätt nice! Ska även ta och beställa hem skolfoton och beställa tid för klippning och färning av håret.

Imorgon ska jag och pappa åka till stan och kolla på ny jacka åt mig, skulle behöva nytt smink också men snart får vi pengar. Har hittat en jätte bra sida med billigt smink och ingen frakt.

Inte långt kvar tills julafton och studenten ändå och 200 dagars närmar sig med stormsteg. Ganska skönt med höst och skola. Får hoppas att det kommer snö snart och ska bli underbart med lov nästa vecka!

Skulle egentligen behöva plugga, har 4 svenska inlämningar och kemiläxa men det kan jag göra en annan dag. Har slappar dag idag, får se vad kvällen bjuder på.

Take Care!
Erika ♥




Skulle gärna vilja åka utomlands nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0