I'm back AGAIN!

Helluuu!
Det var ett bra tag sedan jag skrev nått här, tiden räcker inte till..

Har haft en väldigt bra sommar och den slutade ju minst sagt på bästa sätt.
Har hunnit med en del, varit i stugan typ 3 veckor, jobbat 3 veckor, varit på gatufesten, festat och varit på krogen en hel del, det blev air festival och drog iväg till stugan med carro, tog det lugnt hemma med Jocke, tränade, sprang, solade, renoverade min lilla stuga, badade och som avslut så drog jag till TURKIET med mammi. Har säkert glömt något också. Ska försöka lägga in lite bilder från sommaren sen och speciellt från Turkiet.

Har varit en seg och allmänt dålig dag idag. Väldigt trött och sliten känner jag mig. Började dagen med två timmar idrott, 1,5h kemi och tillsist svenska. Slutade 13.40 och åkte hem till TVn och den älskade soffan. Vid halv sex åkte jag till Etic och körde cykling och styrka för överkroppen, skönt! Nu har jag varit hemma över en timme, sitter och kollar runt lite på internet bara. Blir en tidig kväll idag om jag ska orka med morgondagen.

Imorgon har jag skola som vanligt, information 9.20, håltimme, kemi och två timmars idrott. Efter det har jag och Mathilda våra planer, dra till henne och fixa lite saker, äta, fixa oss och invänta Julia för att sedan dra vidare till Mange där det kommer va lite folk. Det blir förfest där och sen drar vi vidare till krogen. Lär ju bli sjukt nice!

Nej nu ska jag fortsätta kolla runt lite, locka håret, städa och packa inför morgondagen. Lär avsluta kvällen med en film också. Ska bli grymt skönt att sova!


En bild från sommaren, innan eller efter en krogrunda om jag inte minns fel :)

Take care! ♥
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0