I want you

Hellu!

Har haft matteprov idag, gick bättre än förväntat så nu kan jag vara lugn. Efter matteprovet satt vi i klassen o prata sen åt vi och hade biologi. Blev ingen sista lektion för det kom ingen lärare så pappa hämtade mig och jag åkte hem och lagade mat åt honom. Har börjat skritiv mitt PM som ska vara klart imorgon. Just nu ligger jag på soffan och vilar lite. Ska snart göra krovstroganof och ris.

Ikväll ska jag träna, blir löpning och mage/rygg. Därefter ska jag vara med någon jag tycker sjukt mycket om, mysigt! ♥

Har även fått ett av två paket från nelly.com idag. Klänningarna och bikinin var rätt bra. Kanske kommer bilder senare men ska skicka tillbaka alla utom en tror jag.

Nu ska jag fortsätta vila inför träningen. Puss och kram


Gårdagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0