I've got you

Tjena!
Har inte haft tid att skriva i helgen. I fredags körde jag spinning och core sen skjutsade jag mamma och var med mina allra bästa. I går (lördag) åkte jag till Julia med Mathilda för att jobba med projektarbetet, åkte hem vid åtta sen drog jag till mormor och morfar och spelade lite kort. Efter det åkte jag hem och myste lite med mitt hjärta innan vi somnade.

Vaknade runt elva, vi har fikat lite och just nu tittar vi på en film och pratar lite. Tänkte plugga snart och ikväll ska jag träna. Undra vad jag ska hitta på för roligt ikväll då? :) Ska nog kolla på en film och ta det lugnt eftersom det blir en hård dag på måndag! 

Nu ska jag vara lite social. Skriver nog senare. 

Puss&Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0