070212

Helluuuuu!!
Har kommit fram till att jag aldrig hinner blogga på helgerna.. Har alltid fullt upp då, därför får ni inte räkna med några inlägg på helgerna. Hade i alla fall en sjukt bra helg senast. På fredagen va jag med Amanda, Mange, Matte, Jens och Tobbe först. Vi va ute i kylan och grillade, åkte madrass osv. Sjukt roligt hade vi även ifall jag och Amanda slog ihjäl oss. Sen skjutsade vi runt lite folk och kollade lite på film. Kvällen avslutades med MAX och Donken.

I lördags var jag först med Amanda sen så drog vi till Mange. Där va vi med Julia, Matte, Mange, Anton och Mathilda. Spelade spel, kollade på tv, pratade och skrattade. Efter det kom Elina och hämtade mig och vi åkte runt lite i kylan... (-29grader) sen kollade vi på Gossip Girl innan hon åkte hem och jag somnade.

I söndags och igår gjorde jag inget speciellt, va med Mathilda, tränade, va på skolan och tog det lugnt.

Idag har jag varit på skolan sen åkte jag och handlade mat. När jag kom hem pluggade jag lite engelska och sen har jag kollat på kläder. Nu har jag precis ätit och ska snart åka iväg till Etic för lite cykling. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på Gossip Girl.

Nu ska jag kila, skriver senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0