10 februari

Det är svårt att hinna blogga. Har mycket att göra. Skolan, mat, träna, sova och hinna umgås med de närmaste.

I onsdags tog jag hål i öronen. Kände mig som en femåring på dagis men bättre sent än aldrig. Efter det drog jag ut och åkte madrass med Amanda, Mathilda, Mange och Ella. Det var väldigt roligt. Fick dock ont i nacken så var jobbigt att sova med öronen och nacken. Köpte ett par jätte snygga byxor också. Dem ska jag lämna tillbaka imorgon för dom var inte tillräckligt bra.

Igår var jag på skolan sedan var jag på gymmet bra länge. Vi har beställt flygbiljetter till London nu. Bara tre veckor kvar, längrar otroligt mycket. Det kommer bli jätte roligt.

Idag var jag på skolan sen blev det spinning och core. Duschade och åkte hem och bytte kläder. Nu är jag i Härnösand och umgås med släkten. Mysigt är det! Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Ska nog slå på en film och vänta på mitt sällskap ;-) Har lyckats slitit sönder mina svarta favoritjeans också så imorgon ska jag köpa nya. Blir väl från Rut mfl. De är så grymt sköna!

Nu ska jag umgås med släkten. Skrivet imorgon eller senare. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0