Everything happens for a reason

Tjoho!

Just nu sitter jag på svenskan och skriver lite argument. Jag blev klar långt före alla andra med förra arbetet så fick börja på ett nytt arbete istället. Det är ganska tråkigt för vår lärare accepterar inte att vi pratar/viskar/rör mobilen eller nått. Det är helt knäpp tyst i hela rummet, man hör varje liten tanegent som trycks ner. Känner på mig att den här lektionen kommer kännas som världens längsta.

Slutar kl fyra som sagt. Hoppas att mamma kan hämta mig efter jobbet så jag slipper gå hem. En av de värsta sakerna jag vet är att behöva gå hem från skolan eftersom det är världens tråkigaste och mest uttjatade väg och när man slutar skolan vill man bara hem, hem och hem på en gång. Inte behöva gå i kylan. Men annars tycker jag att det kan vara skönt att vara ute och gå men absolut inte hem från skolan!!!

När jag har ätit middag tänkte jag åka till gymmet och gå på löpbandet minst 30 min och sedan köra lite mage, rygg och insidan av benen, BEACH 2012 ni vet.. ;-)

Hade även tänkt att skriva klart mitt PM och försöka komma vidare med engelska uppsatsen.

Eftersom vi åker till Turkiet 14 juni så tänkte vi boka tågbiljetter idag. Har hittat en väldigt billig biljett dit så vad väntar vi på liksom?.. Är mindre än fyra månader kvar. Längtar så sjukt mycket efter sol, värme, soliga dagar, stränder och massa roliga saker.

Nu är det bäst att jag jobbar så läraren inte blir så sur... Måste va duktig ibland också!

Skriver nog senare. Puss


Yesterday.


Yesterday.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0