heartless

Halloj!

Idag var det skola, som vanligt alltså. Två timmars idrott sen gick tog jag och Mathilda bilen till skolan. Åt sen satt vi oss och spelade kort med några i klassen eftersom biologin var inställd. När vi väntat i över en timme för att religionen skulle börja så fick vi veta att den också var inställd så vi åkte hem och fixade några saker och drog vidare mot stan. Hämtade ut tågbiljetterna och åkte till Birsta. Jag lämnade tillbaka ringen som jag fick på alla hjärtans dag och köpte foundation och puder. (Bilder kommer) På vägen hem släppte jag av Mathilda.

När jag kom hem lagade jag mat sen bakade jag och nu har jag legat på soffan över en timme. Ska snart gå mot mormor och morfar. Tänkte låna deras bil och ta med min lillebror på spinning. Lär bli lite gym efteråt också.

Efter träningen ska jag hem och söka jobb och kolla på Gossip Girl. Imorgon är det helg igen, hur skönt är inte det då?.. Jag har inte planerat något för helgen förutom att jag måste försöka få lite skolarbeten gjorda.



little bad girl..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0