Söndag = ångest





Hellu!

Nu har det varit helg igen och jag har varit lika dålig som vanlig på att uppdatera. I fredags var jag på stan med Amanda, kollade runt lite sen åt vi på Subway och åkte hem. Jag städade, skjutsade mamma, Elias, Amanda och Carro sen åkte jag till Sörberge och umgicks med lite folk. Efter tolv någon gång skjutsade jag Henke till stan och då passade jag, Amanda och Emil på att åka till Donken, va där ett bra tag och pratade sen skjutsade jag hem dem och åkte jag och hämtade mamma. När jag kom hem kollade jag på GG tills jag somnade.

I går var jag hemma hela dagen och pluggade osv. Efter middagen åkte jag och Elias på Ica sen kom mormor och morfar och vi spelade plump tills typ halv tolv, då åkte jag iväg och skjutsade. Jag och Brilla åkte till Donken sen kom Elina ett tag sen skjutsade jag hem Brilla och åkte hem till min säng. Efter kanske en timme ringde fler och ville ha skjuts så klev upp och skjutsade dem, pratade och kollade lite på hjälp sen åkte jag hem och sov.

Idag har jag inte gjort mycket, ätit frukost, sökt jobb och nu sitter jag här och tänkte skriva klart min svenska och söka ännu fler jobb men det går trögt just nu.

Sen ska jag på Etic och köra spinning och muscle power. Efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.

Hör av dig ifall du har lust att hitta på något!

Nu ska jag plugga lite. Skriver senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0