They don't wanna see us together

Hellu!

Då är helgen slut igen. Snacka om att tiden går snabbt! I fredags var jag i Härnösand hos mina kusiner sen åkte jag hem och sov.

I lördags klev jag upp och åt frukost med familjen sen städade jag rummet och fixade lite saker. Drog med mig mamma och Elias till Birsta. Köpte nya svarta jeans med HÖG midja´och en blå stickad kofta. Fick även järntabletter, tuggimmin och ansiktsskrubb av mammi.

På kvällen kollade jag på TV med mamma och pappa sen kom Mange, Jens, Tobbe och Mathilda och spelade lite med mig sen gick jag och la mig.

Idag är det måndag igen. Tiden bara rusar förbi. Snart åker jag till London och sen Stockholm sen är det studenten. Får ångest när jag tänker på hur mycket skolarbeten jag ska hinna göra innan dess.

Sitter just nu på svenskan. Är klar med det jag ska göra så passa på att skriva lite här eftersom jag blivit så dålig på det nu. Sen har jag engelska, över tre timmars hål sen två timmars matte.
 
Ikväll ska jag vila från träningen för ska klippa mig. Skönt att få bort det slitna.

Nu ska jag jobba. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0