dag tre - min bästa vän

Eftersom det inte finns någon kärlek i mitt liv så hoppar jag över dag två.

Jag har väl inte direkt en bästa vän utan jag har flera. De jag umgås med mest är Mathilda, Julia och Amanda. Jag berättar mest saker för dem också. De är hur bra som helst! Älskar er! ♥

Men alla mina närma kompisar som jag umgås med nästan varje dag betyder. Julia, Mathilda, Mattias, Magnus, Josefine, Amanda mfl. Vi har det sjukt roligt tillsammans och tillsammans är vi oslagbara! Sen finns det såna som jag inte umgås med lika mycket men de betyder ändå ex. Matilda och Annie.


Bilden är tagen av Ellinor Solborg, lånade den från facebook.




Kommentarer
Postat av: matildan

I miss u my beautiful friend! ♥

2012-05-21 @ 12:54:11
URL: http://evamatildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0