I love my life and I love you

Frågan är ju vad jag gör vaken nu.. Jag kände mig sugen på att tända lite ljus och bara vara ikväll efter att alla somnat så jag gjorde det eftersom jag har sovmorgon imorgon.

Finns det något mysigare än att tända upp hela huset med ljus och släcka alla lampor en kall och mörk höstkväll som denna? Det tycker inte jag i alla fall. Synd att rätt sällskap saknades bara.

Men i vilket fall så är det fel tid och fel del av livet för mig att ha sällskap. Jag mår bättre ensam, i alla fall nu och med tanke på mina planer för närmsta året är det bäst att jag förblir ensam och singel. Drömmar och visioner kallas det! Ingenting kan stoppa mig nu! Tänkte berätta om mina planer framöver när jag hunnit funderar riktigt på det.

Efter jobbet hämtade pappa mig, han är otroligt snäll min älskade pappa som struntade i träningen som han hade längtat efter för att jag skulle slippa ta bussen från jobbet utan att jag ens bett honom om det. Mamma, pappa och Elias är guld värd! ♡

När jag kommit hem tog jag med mig Elias och pantade en himla massa burkar och flaskor sen åkte vi vidare till Etic. För min det blev det 7,5km på bandet, ungefär 5,5km löpning och 2km uppvärmning och medan Elias duschade passade jag på att träna magen lite extra. Jag är väldigt nöjd med träningen eftersom det var riktigt länge sedan jag sprang och jag har legat lågt med träningen ett tag men nu tror jag att motivationen är påväg tillbaka så nu ska jag börja köra som vanligt igen!

Imorgon har jag vilodag. Jag tänkte bara ta en liten prommis innan jobbet eftersom man blir så pigg och glad av lite friskluft och motion. Men på fredag blir det löpning innan jobbet, vila på lördag och ev. träning på söndag.

Imorgon har jag inget planerat utom att jag ska promenera och jobba. På fredag blir det löpning sen jobb och efter jobbet ska jag bara ta det lugnt.

Det här är en bra vecka, mycket träning, jobbet går bra, ledig helg, utgång, farsdag och min fina vän Elin kommer hem vilket betyder att jag ska hitta på något med henne!

G O D N A T T ♣





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0