Just idag är jag stark

Tjena!
Tog sovmorgon idag med, precis som vanligt när jag börjar sent eller är ledig. Fikade, va med Charlie och tog det lugnt innan jobbet. Idag hade jag kort pass 13.30-18. Köpte med mig tre äppelpåsar, en cheese och mjölk som jag åt påväg till gymmet. Där körde jag uppvärmning på bandet, axlar, rygg och lite mage sen sprang jag hem (drygt 4km) så nu är jag nöjd. Har varit smakråd åt mamma som ska på 40-års fest på lördag, vikt tvätt och tittat på TV. Nu ska jag duscha sen lägga mig i sängen och slå på ett avsnitt av nåbar serie.

Imorgon jobbar jag 12-16. En kollega var jättesnäll och bytte pass med mig så att jag kunde följa med familjen och mormor och morfar till Härnösand för att fira min kusin och hans mamma. Det ska bli roligt! Får se om jag hinner med något innan jobbet, direkt efter ska jag i alla fall på spinning och sen ska jag duscha och fixa mig innan vi åker. Hinner nog inte med så mycket mer imorgon. Jag måste sova tidigt eftersom jag ska upp halv fem på både lördag och söndag.

S O V G O T T ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0