Nov. 12, 2012







Dålig uppdatering i helgen, jag vet. Jag jobbade hela fredagen sen på lördagen va jag med min fina vän Elin i Birsta sen va jag ut med Julia och Sofie från jobbet på kvällen och innan åt vi Kinamat och myste på. Orkar inte berätta om utgången men kan säga, gör om och gör rätt och bättre! Kom hem vodka elva i söndags morse då åkte jag och Mamma till Birsta. Fick med mig lite saker hem, slå fota dem imorgon och lägga in dem här i bloggen. Efter Birsta var vi bjuden till mormor och morfar på middag och kusinerna och min morbror kom dit så vi åt och fikade och spelade kort och umgicks. Vid åtta åkte vi hem och kollade på solsidan sen duschade jag och tände ljus och slog på rätt avsnitt av awkward sen somnade jag.

Idag har jag varit hos tandläkaren och fixat det sista med bettskena sen åkte jag hem och vilade sen va jag och mamma till doktorn sen handlade vi mat och åt lite. Vid ett åkte jag till Birsta och shoppade innan jag åkte till jobbet. Jobbade 14-18 sen tog jag bilen direkt till Etic där jag körde Pace sen sprang jag typ 6km. Nu kikar jag på Ensam mamma söker. Väntar på att vattnet ska komma tillbaka så jag kan duscha och lägga mig. Ledig imorgon, lovely!

P U S S ♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söttjej_93<3:)
"Kom hem vodka 11" x') Hade du sprit i tankarna? ;) hehe rolig du. ;P

2012-11-12 @ 22:27:20
Postat av: Elin

Oj glömde skriva att det var från mig. xD

Svar: Du är söt Elin! <3 haha ja jag måste ju ha haft det ;) haha kanske inte hade försvunnit sen helgen :D
Erika Björklund

2012-11-12 @ 22:28:03
URL: http://studeramedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0