Onsdag

Godkväll!
Idag vaknade jag vid elva helt utsövd. Då klev jag upp, fikade, duschade, fixade mig sen åkte jag till Mathilda och hämtade henne. Vi åkte till stan och gick på bio. Breaking Dawn part two. Helt underbar film, älskar twilight filmerna. Älskar filmer som verkligen förmedlar känslorna! Efter bion åkte jag hem och tittade på datorn och fixade lite saker inför framtiden.

En vecka kvar tills jag är påväg till flyget. Det bästa jag vet är att resa. Innan jag dör vill jag besöka de flesta länder i världen. Vad är bättre än minnen, kunskap och erfarenheter? Man får liksom en annan syn på livet när man besökt många olika platser och förstått sig på deras kulturer och religioner osv. Jag åker iaf inte utomlands för att enbart slappa, jag vill lära mig, se saker och uppleva saker.

Nu när jag har ny kamera så ska det bli otroligt roligt för då kan jag fånga allt på bild, snygga bilder dessutom!

Imorgon tänkte jag börja med mitt nya liv. Mer motion, mer träning, nyttigare kost, bättre sovvanor och mer regelbundna måltider. Vi får se hur det slutar.

Just nu kollar jag på Sons of Anarchy och snart ska jag och min bettskena sova. Vi hörs imorgon!

P U S S ♡










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0