Onsdag

Igår var jag som sagt på Boda Borg med Elin och några av hennes kompisar. Vi hade verkligen roligt men kan inte påstå att vi var speciellt.. Tyvärr vann vi inte! Efter Boda Borg for vi till Media Markt sen åt vi på Max och åkte till Elin för att hämta andra kläder åt henne sen bytte vi om hos mig medan Tobbe och Viktor väntade sen åkte vi till Tobbe som bodde typ i Härnösand för att de skulle byta om sen åkte vi till Härnösand på nån förfest men det slutade med att vi inte var ut eller nått. Vi sov hos Zenitas etta, sex st var vi, gissa hur trångt det var.

Vid halv nio klev vi upp i morse och köpte en macka på Subway sen tog vi bussen hem. Jag åkte hem och vilade och fixade mig osv sen vid tre åkte jag och Elin till xxl och kollade lite. Köpte ett par träningstights och en microfleece.

Sen köpte vi hockeybiljett, åkte hem och åt, pratade lite och kollade på utlandsresor. Vi ska nog åka utomlands i början på juni 2013. Ser verkligen fram emot det så nu gäller det att spara pengar!

Vid halv sju gick vi upp till hockeyn, Timrå- Brynäs, förlust som vanligt!

Har jag varit hemma typ en timme och just nu tittar jag på Fråga Olle. Ska nog ta en kopp te nu och slå på en film med Charlie.

L O V E
erikahahah


Kommentarer
Postat av: Elin

vi var t,o,m 7 st sovandes i nitas lägenhet. xD
Men det var en rolig dag iaf. :)

Svar: Haha ja till och med det! Det var jätteroligt! Skrattade ju ihjäl oss! :)
Erika Björklund

2012-11-02 @ 12:28:08
URL: http://studeramedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0