People get jealous when they care

Helluuu! 
I natt var det min första natt med bettskenan, det gick riktigt bra! Det var lätt att somna också, det trodde jag inte men det är ju bra eftersom jag måste sova med den varje natt från och med nu. Tog en lång sovmorgon imorse också. Så idag har jag umgåtts lite med pappa, ätit mat och börjat med mitt lilla projekt. Har köpt flera kuddfodral och två schabloner och färg som fäster på tyg så nu piffar jag till kuddfodral med de färger och mönster jag vill ha, det blir riktigt bra! Tänkte lägga in en bild på mitt första kuddfodral som bara var test. 
 
Snart ska jag och Elias få skjuts till stan av morfar där vi ska möta upp mamma och kolla på skor åt Elias och klänning åt mamma som ska på 40-års fest i helgen. Det lär inte bli någon träning idag alltså.
 
 Imorgon är jag också ledig vilket är väldigt skönt för jag jobbar torsdag - måndag sen är jag ledig minst 10 dagar. 
 
Fick även veta idag att vi fick lägenhet i London över sportlovet, längtar!! Men längtar ännu mer tills nästa vecka för då åker vi till Paris, LOVELY!
 
Nu måste jag fixa mig och städa lite. 
 
P U S S ! ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0