Sliten men glad

Hejsan!

I helgen har jag inte haft tid att uppdatera. I lördags jobbade jag 06-15 semester fixade jag mormors hår och på kvällen var jag och Elias på hockeyn. Timrå spelade mot Färjestad och vann med 4-1. Domarna var sämst och Färjestad spelade väldigt fult, därför var det extra skönt med vinst! När vi kom hem gick jag och länge mig direkt.

I söndags jobbade jag 06-16 sen var jag på Etic och körde spinning sen muscle power. När jag kom hem kollade jag på solsidan och åt mat och vid nio somnade jag.

Idag trodde jag att jag började 14 men jag började 08.30 så nu har jag nyss slutat. Åt en sweet chili chicken wrap med äpplen och mjölk och nu sitter jag och väntar på bussen som går 14.32 men den går bara motorvägen därför måste jag gå hem från sörberge. Jag känner mig inte pigg idag så jag får helt enkelt se vad jag hittar på ikväll. Det kanske blir träning eller så blir det bara en lugn kväll i soffan. Jag ska i alla fall städa mitt rum, förbereda julklappar och börja packa. På onsdag kväll åker vi mot flygplatsen, två dagar! Underbart!!

L O V E
erikahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0