Vi är på gång!

 
 
Hej! Igår gjorde jag klart allt på min todo lista. Jag var även på Birsta och köpte lite julklappar och efter det var jag på Etic och tränade spinning och musclepower. När jag kom hem packade jag och städade åt Charlie. Flyttade lite musik och filmer till surfplattan och mobilen och förde över alla bilder från kameran innan jag somnade.
 
Idag har jag fixat det sista, mormor och morfar var här nyss och fick veta vad dom skulle göra åt Challe varje dag när vi är borta. Nu har jag precis duschat och tänkte klä på mig osv. Ska laga lunch och plocka undan all disk sen är jag nog redo att åka. Det enda jag måste göra är att välja skor, mössa och jacka. Vi ska åka vid fyra och på vägen ska vi stanna och äta sen när vi kommer fram ikväll ska vi sova på rest and fly och imorgon äter vi frukost sen går flyget 08.05. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha så kul :D:D

Svar: Ja det ska jag, ha så roligt hemma i Gävle och skolan du också :D Vi måste hitta på nått såfort du kommer hem till Sundsvall <3
Erika Björklund

2012-11-21 @ 14:58:01
URL: http://studeramedmera.blogg.se
Postat av: Elin

Jarå hehe :D Ja de måste vi verkligen göra <3 :)

2012-11-21 @ 18:05:21
URL: http://studeramedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0