Äntligen fredag igen!

Helluuuu :)

Jobbade igår sen for jag direkt till hockeyn med pappa och grannen. Förlust.... Oväntat?! Sen åkte jag hem och tog det lugnt tills jag skulle sova.

Idag vaknade jag vid halv elva, är ledig idag. Fikade och duschade sen åkte jag till min fina kusinvitamin Sofia och hennes super söta lilla Vilma. Vi tog oss en promenad till InBetween där jag blev bjuden på mat, räksallad! Älskar räkor. Sen tog vi en promenad tillbaka till Sofia där hon gjorde egen latte och bjöd på fika, mysigt! Sen pratade vi och tog hand om Vilma och bara myste på till halv fem. Då åkte jag och handlade åt och nu är jag hemma. Tänkte börja med maten. Idag blir det hemmagjord klyftpotatis med lax och tsatsiki, gott!

Ikväll ska jag äntligen vara med min fina och väldigt saknade vän Amanda. Det blir lugnt eftersom jag jobbar imorgon men frågan är ju vad vi ska hitta på för roligt.

L O V E
erikahahah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0