Baby, you light up my world like nobody else

Tjena! 
 
Skrev ett långt inlägg förut men det gick inte att publicera sen försvann det. 
 
Somnade runt tolv igår, rekord! Jag är otroligt stolt över att jag somnade så tidigt. Jag vaknade vid halv elva idag men låg kvar i sängen till tolv ungefär. Jag älskar sovmorgon när man kan slöa och göra exakt vad man vill hela dagen och har huset för sig själv. 
 
Ringde till vårdcentralen också, förhoppningsvis får jag snart veta vad felet är så jag kan träna riktigt utan att få ont hela tiden. Jag fick tid den 12 november. 
 
Har städat rummet idag, lagade middag åt mig, mamma och Elias. Det blev hamburgare idag. Hann knäppa lite bilder på det som fick följa med mig hem från Birsta igår, tänkte lägga in dem efter jobbet. 
 
Snart ska jag ta en prommis till mormor och morfar, jag ska låna deras bil till jobbet. Jag har världens snällaste mormor och morfar!! ♥ Idag har jag ett kort pass, 17-20.30, ibland älskar jag korta pass!  Efter jobbet kanske jag hinner se klart sista perioden av hockeyn på TV och sen ska jag hem och mysa framför en film eftersom jag ska jobba 10-13 imorgon. 
 
Det blir otroligt lite träning nu för tiden.. Största anledningen är jobbet och att jag har sovit så lite senaste veckorna så jag helt enkelt inte haft tid. Håller tummarna för att det blir träning imorgon i alla fall. 
 
L O V E 
erikahahah
 
 
Roligt liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0